Biofarm, profit net de 54,8 milioane lei, în primele nouă luni ale anului

Biofarm (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai importanți producători de medicamente din România, raportează creșteri semnificative pentru primele nouă luni ale anului comparativ cu aceeași perioadă din 2020. Biofarm a înregistrat o cifră de afaceri de 179 milioane lei în primele nouă luni din 2021 și un profit net de 54,8 milioane lei, în creștere cu 20%, față de aceeași perioadă a anului trecut. Biofarm, care anul acesta aniversează 100 de ani de activitate neîntreruptă, a raportat EBITDA de peste 75 milioane lei, cu 20% mai mult comparativ cu primele nouă luni ale anului trecut.

„În ultimele nouă luni am finalizat cea mai importantă investiţie a ultimilor 30 de ani din industria farmaceutică locală – o unitate de producţie construită de la zero, cu instalaţii şi utilaje moderne, am încheiat procesul de revitalizare a imaginii corporate și a brandurilor strategice din portofoliu și am reușit să ne consolidăm poziția în topul celor mai importanți jucători din industria farmaceutică locală, în categoria Consumer Healthcare (CHC). Rezultatele financiare ne motivează să continuăm misiunea Biofarm de a face bine prin performanță și cu standarde aflate la cel mai înalt nivel”, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.

Din punct de vedere volumic, Biofarm ocupă locul 2, cu o creștere de 6% față de aceeași perioadă a anului trecut, în linie cu dezvoltarea categoriei. În valoare, Biofarm și-a consolidat vânzările către consumatorul final, înregistrând o creștere de 19%, raportate la prețul de achiziție în farmacii.

Investițiile în marketing și promovare au fost crescute față de aceeași perioadă a anului trecut în vederea menținerii competitivității brandurilor focus și susținerea lansării Biofen Extra, combinație de ibuprofen și paracetamol. Noul produs introduce Biofarm în segmentul de piață cu cel mai mare potențial de business din categoria CHC – medicamente destinate terapiei durerii.

Portofoliul Biofarm acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare-digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos, multivitamine, cu peste 20 de branduri reprezentative.

finnews

Recent Posts

30 de ani de BVB: Cum a devenit piața de capital un pilon strategic al economiei românești

Bursa de Valori București a sărbătorit pe 20 noiembrie 2025 trei decenii de la redeschidere,…

3 săptămâni ago

Finanțare mai ușoară pentru antreprenori: Libra Internet Bank și BID lansează noi instrumente de garantare

Libra Internet Bank și Banca de Investiții și Dezvoltare accelerează accesul la finanțare pentru antreprenorii…

o lună ago

BNR menține dobânda-cheie la 6,5% pe an

Consiliul de administrație al Băncii Naționale a României (BNR) a decis, în ședința din 12…

o lună ago

Topul Firmelor Private 2025: Cele mai inovatoare și profitabile companii din România

IMM România a organizat luni, 10 noiembrie 2025, cea de-a 33-a ediție a Topului Național…

o lună ago

TEZAUR 2025: Titluri de stat cu dobânzi neimpozabile de până la 7,60%

Ministerul Finanțelor a lansat cea de-a unsprezecea ediție a Programului TEZAUR, oferind românilor o oportunitate…

o lună ago

Românii au cheltuit online peste 720 milioane RON de Black Friday 2025 – creștere de 9% față de anul trecut

Black Friday 2025 a confirmat încă o dată apetitul crescut al românilor pentru cumpărături online,…

o lună ago