FinNews

Clienții IMM de la Raiffeisen Bank pot folosi telefonul sau tableta ca terminal de plată (POS) pentru serviciile și produsele lor

RaiPOS (SoftPOS – Soft Point of Sale) este aplicația care transformă telefonul sau tableta într-un terminal electronic de plată cu cardul, pentru clienții IMM de la Raiffeisen Bank. Cardurile acceptate prin acest dispozitiv cu aplicația aferantă sunt VISA sau Mastercard, atât cele de persoane fizice, cât și cele pt persoane juridice. Cerințele minime pentru dispozitivul pe care se va instala aplicația RaiPOS sunt:  sistem de operare Android minim versiunea 10.0 și funcționalitatea NFC. După instalarea aplicației, pe orice telefon sau tabletă, cu sistem de operare Andoid, dispozitivul va fi activat și poate fi utilizat în doar câteva ore.  

Această nouă posibilitate de acceptare a plăților cu cardul oferită de Raiffeisen Bank răspunde nevoilor tuturor comercianților ce au ca obiect de activitate vânzarea de produse și servicii.  

Cu opțiunea RaiPOS clienții noștri devin ei înșiși parte din infrastructura sistemului de plăți, prin convertirea în condiții de siguranță a telefonului lor Android în terminal de plată. Fără cablu, monitor sau hârtie, doar un telefon, care poate fi folosit oriunde, RaiPOS este o aplicație care le va face viața mai ușoară clienților noștri și afacerea lor mai sustenabilă.” explică Raluca Nicolescu, director Aria IMM la Raiffeisen Bank.  

De ce ar opta un comerciant pentru o astfel de soluție?  

Datorită costurilor mai reduse față de POS-ul standard – prima descarcare și activarea aplicației pe telefon/tabletă este oferită gratuit de bancă, iar de la a doua aplicație de plată costul este de doar 25 lei pe lună, comision de administrare. Cel care se ocupă de administrarea dispozitivelor înregistrate poate vedea oricând situația vânzărilor și să genereze rapoarte din portalul web de comerciant. Accesul la utilizatorii terminalelor și gestionarea drepturilor de utilizare este, de asemenea, la îndemâna administratorului.   

RaiPOS este la fel de sigur ca un terminal POS standard. Pentru orice tranzactie de peste 100 lei se va introduce codul PIN. Aplicația are posibilitatea să trimită chitanța cu confirmarea tranzacției pe mail, prin cod QR sau să o afișeze pe ecranul telefonului sau tabletei.  

finnews

Recent Posts

Bursa de Valori București a lansat BVB Arena – Un nou capitol pentru antreprenoriatul românesc

Într-o mișcare strategică menită să consolideze și să extindă suportul pentru companiile antreprenoriale românești, Bursa…

2 săptămâni ago

Stabilitate și strategie: politica monetară a BNR în 2024

În cadrul ședinței Consiliului de Administrație al BNR din 4 aprilie 2024, au fost luate…

o lună ago

Salt Bank: Primul neobank românesc 100% a fost lansat astăzi

Salt Bank a fost lansată oficial pe piață, marcând începutul unei noi ere digitale. Diferențiindu-se…

o lună ago

CEC Bank: Rezultate financiare preliminare la 31 decembrie 2023

Într-un an marcat de transformare și adaptare la noile cerințe ale pieței financiare, CEC Bank…

2 luni ago

Dezvoltarea și consolidarea sistemului financiar al Republicii Moldova: o perspectivă încurajatoare

În urma încheierii proiectului de twinning finanțat de Uniunea Europeană la Chișinău pe 19 martie…

2 luni ago

TBI Bank înregistrează cel mai mare profit din istoria sa în 2023

TBI Bank, un nume binecunoscut în peisajul financiar al Europei de Sud-Est, a raportat rezultate…

2 luni ago