Lăptăria cu Caimac plătește primul cupon la obligațiunile listate la finalul lui 2020

Lăptăria cu Caimac a plătit cuponul numărul 1 aferent obligaţiunilor emise în noiembrie 2020, având simbolul de tranzacționare MILK25E. Plata s-a efectuat prin intermediul Depozitarului Central – în calitate de agent de plată – către deținătorii de obligațiuni înregistrați în Registrul Obligatarilor la data de referință 14.01.2021.

Agroserv Măriuța, compania care deține brandul de lactate premium Lăptăria cu Caimac, a derulat în luna noiembrie un plasament privat prin care a vândut obligațiuni denominate în euro, în valoare de 3 milioane euro, intrând pe bursa pe Bursa de Valori București (BVB) în data de 8 decembrie. Lăptăria cu Caimac este primul business cu activitate în domeniul lactatelor care listează obligaţiuni pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare (SMT) al BVB.

Obligațiunile au scadența în noiembrie 2025 și o dobândă de 5,25%. Plasamentul a fost suprasubscris, iar oferta a fost suplimentată. Banii obținuți din emisiunea de obligațiuni sunt folosiți pentru o construcție nouă destinată unei extensii a spațiului de producție și a unui depozit nou. În prezent, acest proiect se află în faza de obținere a autorizației de construcție și finalizării contractelor cu partenerii furnizori de echipamente, construcții și utilități.

„Am încheiat un 2020 intens și am început un 2021 efervescent. Deja am plătit primul cupon de obligațiuni lansate în noiembrie și ne bucurăm că am ales această soluție de finanțare care ne va ajuta să dezvoltăm fabrica, să extindem secția de producție și să construim un depozit nou. Avem în plan să finalizăm construcția în octombrie 2021”, spune Adrian Cocan (foto), Directorul General al Agroserv Măriuța. Acesta completează: „tot pe final de an am avut la raft sticla de lapte ediție specială de sărbători, care a susținut unul dintre proiectele noastre de suflet, Casa Bună, pentru că 5% din procentul vânzării acestor sticle a mers către copiii de care are grijă Valeriu Nicolae. Din ianuarie au început deja livrările săptămânale. Se anunță un an plin, cu produse noi și investiții, dar revenim cu vești la timpul potrivit”.

Produsele Lăptăria cu Caimac sunt prezente în peste 2.000 de magazine, la nivel național, inclusiv în  rețelele: Mega Image, Auchan, Cora, Kaufland, Carrefour, Profi, Selgros, Metro Cash & Carry, Diana, Panemar, Fraher și în numeroase băcănii, magazine de proximitate și magazine tradiționale, dar și în HoReCa de renume.

finnews

Recent Posts

Bursa de Valori București a lansat BVB Arena – Un nou capitol pentru antreprenoriatul românesc

Într-o mișcare strategică menită să consolideze și să extindă suportul pentru companiile antreprenoriale românești, Bursa…

o săptămână ago

Stabilitate și strategie: politica monetară a BNR în 2024

În cadrul ședinței Consiliului de Administrație al BNR din 4 aprilie 2024, au fost luate…

4 săptămâni ago

Salt Bank: Primul neobank românesc 100% a fost lansat astăzi

Salt Bank a fost lansată oficial pe piață, marcând începutul unei noi ere digitale. Diferențiindu-se…

4 săptămâni ago

CEC Bank: Rezultate financiare preliminare la 31 decembrie 2023

Într-un an marcat de transformare și adaptare la noile cerințe ale pieței financiare, CEC Bank…

o lună ago

Dezvoltarea și consolidarea sistemului financiar al Republicii Moldova: o perspectivă încurajatoare

În urma încheierii proiectului de twinning finanțat de Uniunea Europeană la Chișinău pe 19 martie…

o lună ago

TBI Bank înregistrează cel mai mare profit din istoria sa în 2023

TBI Bank, un nume binecunoscut în peisajul financiar al Europei de Sud-Est, a raportat rezultate…

2 luni ago