Raiffeisen Bank lansează Money Chat, primul podcast despre nevoile și poveștile financiare ale românilor

Raiffeisen Bank lansează pe platforma Money Bistro un nou format prin care românii pot învăța să-și gestioneze finanțele. Podcastul Money Chat conține 10 povești adevarate de la români cu meserii, pasiuni și obiceiuri de viață diferite, toate sub forma unui serial audio, de tip interviu, cu gazda Andreea Remețan. În primul episod Money Chat, ascultătorii vor afla de la Cristian Sporiș, vicepreședinte Raiffeisen Bank, cum arată educația financiară acasă la un bancher. Podcastul Money Chat poate fi ascultat  pe cele mai importante platforme de streaming audio disponibile în România: Anchor / Spotify / Apple Podcasts / Google Podcasts;

Doar 4 din 10 români consideră că reușesc să își administreze eficient cheltuielile, potrivit rezultatelor sondajului „Provocările financiare ale românilor”*, realizat de Reveal Marketing Research  pentru Raiffeisen Bank, la sfârșitul anului 2020. Printre greșelile financiare frecvente ale românilor se numără cumpărăturile (37%) și investițiile (31%) făcute în momente nepotrivite.

Podcastul de educație financiară Money Chat va aduce în prim plan poveștile financiare ale oamenilor cu profesii sau interese diferite – de la bancheri la studenți, pasionați de călătorii sau modă, actori, antreprenori, sau părinți cu copii mici. Andreea Remețan, gazda podcastului Money Chat, va încerca să afle de la ei în ce relație sunt cu banii și cum îi gestionează, care sunt cele mai importante lecții despre bani învățate de la părinți sau cum își satisfac capriciile, fără a avea migrene financiare.

„În primii doi ani ai programului Money Bistro am explicat concepte de educație financiara și am oferit familiilor din România sfaturi practice despre cum își pot îmbunătăți situația financiară. În acest an, ne propunem să punem la dispoziția publicului larg puncte de vedere diverse despre cum poți să-ți administrezi mai bine bugetul personal sau al familiei. Podcastul Money Chat este un format ușor de urmărit de oriunde și oricând”, a spus Corina Vasile, director de Comunicare și Relații Publice la Raiffeisen Bank.

Potrivit studiului despre obiceiurile financiare ale românilor, o treime dintre respondenți consideră atractivă ideea de a asculta emisiuni sub formă de podcast. Aproape 4 din 10 români sunt de părere că un podcast e potrivit și foarte potrivit pentru subiecte ce țin de educație financiară. Cel mai potrivit moment sau context pentru a asculta un podcast este atunci când fac diferite treburi prin casă (61%), când sunt în drum spre muncă (26%) sau la volan (24%). De aceea, timpul pe care l-ar aloca românii pentru a asculta un episod de podcast este între 40-60 de minute.

finnews

Recent Posts

Bursa de Valori București a lansat BVB Arena – Un nou capitol pentru antreprenoriatul românesc

Într-o mișcare strategică menită să consolideze și să extindă suportul pentru companiile antreprenoriale românești, Bursa…

2 săptămâni ago

Stabilitate și strategie: politica monetară a BNR în 2024

În cadrul ședinței Consiliului de Administrație al BNR din 4 aprilie 2024, au fost luate…

o lună ago

Salt Bank: Primul neobank românesc 100% a fost lansat astăzi

Salt Bank a fost lansată oficial pe piață, marcând începutul unei noi ere digitale. Diferențiindu-se…

o lună ago

CEC Bank: Rezultate financiare preliminare la 31 decembrie 2023

Într-un an marcat de transformare și adaptare la noile cerințe ale pieței financiare, CEC Bank…

2 luni ago

Dezvoltarea și consolidarea sistemului financiar al Republicii Moldova: o perspectivă încurajatoare

În urma încheierii proiectului de twinning finanțat de Uniunea Europeană la Chișinău pe 19 martie…

2 luni ago

TBI Bank înregistrează cel mai mare profit din istoria sa în 2023

TBI Bank, un nume binecunoscut în peisajul financiar al Europei de Sud-Est, a raportat rezultate…

2 luni ago