URSUS Breweries a semnat angajamentul LEAD Network de a susține egalitatea de gen și incluziunea

Dragoș Constantinescu, Președintele URSUS Breweries, a semnat angajamentul organizației LEAD Network (Leading Executives Advancing Diversity), care confirmă promisiunea pentru construirea unui mediu de lucru și a unei culturi organizaționale incluzive, bazate pe diversitate și egalitate de gen, ce vor conduce la o creștere semnificativă a reprezentativității femeilor în funcții executive și decizionale. Astfel, Ursus Breweries este primul producător de bere din România care semnează acest angajament.

LEAD Network (Leading Executives Advancing Diversity) este o organizație non-profit a cărei misiune este de a facilita atragerea, menținerea și promovarea femeilor în industria de retail și de bunuri de larg consum, prin intermediul educației, al leadership-ului și al dezvoltării profesionale. Scopul LEAD Network este de a conecta, a inspira și a facilita crearea unui viitor bazat pe incluziune și egalitate la toate nivelurile industriei de retail și bunuri de larg consum din Europa.

„Semnarea angajamentului LEAD Network confirmă acțiunile susținute ale Ursus Breweries pentru dezvoltarea unei culturi incluzive, lipsită de prejudecăți, bazată pe diversitate și egalitate de gen, în care toată lumea se poate manifesta și poate avansa. Știm că diversitatea contribuie la pluralismul de opinii si la experiențe inovatoare. Toate acestea vor aduce beneficii consumatorilor și ne vor ajuta să atragem candidați dintr-o plajă de talente mai diversificată, sprijinind obiectivele noastre de a oferi oportunități de dezvoltare și de a crește reprezentativitatea femeilor la nivelul funcțiilor manageriale și de leadership”, a declarat Dragoș Constantinescu, Președintele URSUS Breweries.

Aderarea la LEAD Network reprezintă încă un pas important către realizarea obiectivelor strategiei de sustenabilitate și responsabilitate socială corporativă ale Ursus Breweries, stabilite până în 2030. Acest pas, realizat chiar în luna în care sărbătorim femeile, reiterează faptul că promovarea și susținerea lor trebuie sa fie o activitate care să se regăsească în mod constant în preocupările oricărei organizații.

finnews

Recent Posts

Succesul campaniei #DreptulLaBanking: Progrese notabile în educația financiară la concursul “Taraba cu Parale” din București

În perioada 25-27 aprilie 2024, s-a desfășurat în Piața Obor din București concursul de educație…

o săptămână ago

Bursa de Valori București a lansat BVB Arena – Un nou capitol pentru antreprenoriatul românesc

Într-o mișcare strategică menită să consolideze și să extindă suportul pentru companiile antreprenoriale românești, Bursa…

3 săptămâni ago

Stabilitate și strategie: politica monetară a BNR în 2024

În cadrul ședinței Consiliului de Administrație al BNR din 4 aprilie 2024, au fost luate…

o lună ago

Salt Bank: Primul neobank românesc 100% a fost lansat astăzi

Salt Bank a fost lansată oficial pe piață, marcând începutul unei noi ere digitale. Diferențiindu-se…

o lună ago

CEC Bank: Rezultate financiare preliminare la 31 decembrie 2023

Într-un an marcat de transformare și adaptare la noile cerințe ale pieței financiare, CEC Bank…

2 luni ago

Dezvoltarea și consolidarea sistemului financiar al Republicii Moldova: o perspectivă încurajatoare

În urma încheierii proiectului de twinning finanțat de Uniunea Europeană la Chișinău pe 19 martie…

2 luni ago