FinNews

ProCredit Bank lansează ProDigital Business, platforma destinată clienților business pentru deschidere cont și autorizare 100% online

ProCredit Bank, bancă comercială digitală, orientată către dezvoltare, lansează platforma ProDigital Business, destinată clienților persoane juridice care pot deschide acum un cont bancar 100% online. Noul serviciu al băncii este singurul din România care permite și autorizarea digitală a persoanelor fizice pe un cont business.

Cu ProDigital Business, toate procesele de deschidere de cont și de autorizare de la ProCredit Bank pot fi efectuate digital. Acum și clienții persoane juridice pot încărca documente și pot furniza electronic informații necesare deschiderii și împuternicirii persoanelor responsabile de gestionarea contului business, din confortul biroului. Antreprenorii pot prioritiza astfel activitățile de dezvoltare a afacerii lor, investind timpul câștigat din eliminarea proceselor birocratice pe care activitatea cu o instituție financiară îl cere.

Platforma ProDigital Business este intuitivă și încorporează o interfață prietenoasă cu utilizatorii. Clienții pot deschide contul business 100% online în câțiva pași simpli, prin încărcarea și validarea cărții de identitate, identificarea reprezentanților legali sau a autorizatului pe cont printr-un apel video și validarea aplicației prin semnătură electronică.

Pentru a accesa noile servicii ProCredit Bank, clienții pot accesa următoarele link-uri:

·    Deschidere cont de business: https://prodigitalbusiness.procreditbank.ro/deschidecont,

·    Autorizare persoană fizică pe un cont existent:  https://prodigitalbusiness.procreditbank.ro/autorizare 

“ProDigital Business vine în întâmpinarea nevoilor clienților business, definite de eficientizarea operațiunilor desfășurate în relația cu banca. Clienții se lovesc de cele mai multe ori de birocrație și de un proces complex pe care trebuie să-l parcurgă personal. Drumurile la bancă pentru autorizări sau semnături reprezintă un factor de stres pentru companii, irosind totodată resurse și timp care ar putea fi direcționate către dezvoltarea afacerii. Autorizarea unei persoane fizice pe un cont al unei companii, fără ca aceasta și reprezentatul legal să se prezinte fizic în bancă, este un pas important în relația cu clienții și un aspect esențial în eficientizarea proceselor noastre interne. Mai mult, prin digitalizarea acestor operațiuni reducem considerabil cantitatea de hârtie utilizată, un obiectiv strategic important al băncii în ceea ce privește sustenabilitatea.“, a declarat Laurenția Popescu, Head of Banking Applications Support la ProCredit Bank.

Începând cu luna decembrie, ProCredit Bank oferă servicii digitale care îndeplinesc majoritatea nevoilor bancare ale clienților săi, răspunzând digital celor mai multe dintre procesele pe care o companie le parcurge de-a lungul relației cu banca, de la deschiderea de cont, până la operațiuni curente.

ProDigital Business, decizia potrivită pentru dezvoltarea unui mediu de afaceri sustenabil

Lansarea platformei digitale vine în contextul aniversării a 20 de ani de activitate a instituției financiare în România. Singura bancă cu acționariat 100% german, ProCredit Bank încurajează deciziile potrivite pentru un viitor digital și sustenabil, atât în relația cu clienții persoane fizice, cât și cu cele juridice.

ProDigital Business este al doilea serviciu aniversar pe care ProCredit Bank îl lansează, după ProGreen Aniversar – cont curent destinat persoanelor fizice, care primesc garanția că activitatea lor bancară nu va susține proiecte care deteriorează mediul, ci va susține exclusiv inițiative sustenabile. Digitalizarea și implementarea conceptului de sustenabilitate atât în operațiunile interne, cât și externe au jucat un rol important în dezvoltarea instituției în ultimii ani. Decizia de a transforma clasicele ghișee în zone 24/7, care să substituie lucrul cu numerar din sucursale a venit încă din 2016, când ProCredit Bank a devenit prima bancă din România care a introdus conceptul de sucursale “cashless”.